UKK - usein kysytyt kysymykset
Mietitkö kuinka kirjautua toiseen FUN - keskukseen? Miten liikuntaetuuksilla maksetaan? Mistä löydän kuukausijäsenyyden laskut? Kurkkaa tästä usein kysytyt kysymykset!
Usein kysytyt kysymykset:
Oman keskuksen infot ja ohjeet
FUNin puhelinsovelluksen uutiset ja edut- kohdasta löydät oman keskuksesi tärkeitä toimintaohjeita ja infoja, lukaisethan sovelluksen kautta keskuksesi osion, mikäli jokin asia mietityttää. Kun klikkaat näytä kaikki - löydät kaikki infot ja vastaukset useimpiin kysymyksiin oman keskuksesi osalta.
Liikuntaetuudet
Jos olet jo jäsen, voit siirtää sähköisesti liikuntaetuudet siihen FUN - keskukseen, johon ole jäsenyydet ostanut, etuuksien siirto tehdään etuuksia tarjoavien yritysten (esim. Smartum, ePassi, Edenred) omista sovelluksista / verkkopalvelusta. Otamme vastaan kaikki yleisimmät liikuntaetuudet. Sinun ei tarvitse olla paikalla keskuksessa siirtämässä etuuksia, vaan etuudet voit siirtää milloin ja mistä vain. Saamme keskukseen tiedon sähköpostitse etuuden siirrosta, jonka jälkeen kuittaamme tulevia laskujasi etuuksilla. Saat meiltä kuitin omaan sähköpostiisi, josta tiedät että etuudet on meillä vastaanotettu ja käsitelty. Osa keskuksista ottaa vastaan vielä paperisia liikuntaetuuksiakin, joita voit jättää keskukseen.
Jos et ole vielä jäsen, Smartum sekä ePassi tarjoavat sinulle mahdollisuuden maksaa mitä tahansa palveluamme heti verkkokaupassa, eikä sinun tarvitse tulla tekemään maksua paikan päälle! Tilauksen loppuvaiheessa löydät verkkomaksun lisäksi maksutavan ”Smartum” tai "ePassi". Sivumme ohjaa sinut kirjautumaan liikuntaetuuden omille verkkosivuille, jotta voit suorittaa maksun etänä.
Laskutus
Jäsenyyden oston jälkeen kuukausijäsenyyslaskut tulevat kuukausittain sähköpostiisi. Mikäli laskua ei näy, kurkkaathan myös roskapostin! Sähköpostilaskut lähetetään aina hyvissä ajoin, 14 vuorokautta ennen eräpäivää.
Voit tilata myös kätevän e-laskun, jolloin kuukausimaksut saapuvat suoraan verkkopankkiisi, eikä maksamisesta tarvitse huolehtia kuukausittain. E-lasku tilataan sen FUN- keskuksen nimellä, johon olet jäsenyyden ostanut. Asiakasnumerosi löytyy laskusta, jota tarvitset e-laskuhyväksynnän tekemiseen.
Omat laskusi löydät näppärästi myös oman keskuksesi verkkokaupan kautta (esimerkiksi: kauppa.funkangasala.fi) , kun olet kirjautuneena sisään. Oman nimesi alta löydät painikkeen "omat tiedot" ja sieltä löydät laskusi.
Jäsenyyden irtisanominen
FUN jäsenyyden irtisanominen onnistuu lähettämällä viestiä omaan FUN- keskukseen joko puhelinsovelluksen tukikeskuksen kautta tai sähköpostitse. Liikuntakeskus FUNin kuukausijäsenellä on 30 päivän irtisanomisaika. Mikäli irtisanomisajalle osuu vielä yksi kuukausimaksu, tulee se maksaa ja jäsenellä on kuntoiluoikeus maksetun kauden loppuun. Jäsenyys tulee irtisanoa aina kirjallisesti, laskujen maksamatta jättäminen ei ole irtisanomisilmoitus.
Kirjautuminen toiseen FUN- keskukseen
FUN kuukausi- ja vuosijäsenyyteen kuuluu kaikkien Suomen FUN- keskusten käyttöoikeus samaan hintaan! Kulku tapahtuu sovelluksen avulla ja samoilla tunnuksilla.
Sinun tulee kirjautua sisään aina sille kuntosalille, jonne olet menossa treenaamaan
- Avaa oma sovellus
- Mene alavalikon "Omat tiedot"- välilehdelle klikkaamalla symbolia oikeassa alareunassa
- Kirjaudu ulos
- Kirjoita valikkoon kuntosalin nimi ja valitse valikosta se kuntosali, jonne olet menossa treenaamaan, ja kirjaudu uudelleen sisään
- Käytä aina samoja kirjautumistietoja eli sähköpostiasi ja salasanaasi
Toimi näin, mikäli sovelluksesi ei päästä sinua avaamaan kuntosalin ovea:
- Varmista aina ensin, että olet kirjautunut oikealle kuntosalille. Mikäli sovelluksesi on kirjautuneena esimerkiksi Lielahteen, se ei avaa ovea Ylöjärvellä
- Varmista, että kirjautumistiedoissa (sähköposti, salasana) ei ole kirjoitusvirheitä
- Katso, ettei sovellukseen ole tullut uusia päivityksiä ja jos on, päivitä sovellus. Sovellus tulee päivittää aina, kun sovellus sitä ehdottaa!
- Varmista, että sovelluksella on lupa käyttää sijaintia
- Käy puhelimen asetusten kautta katsomassa Liikuntakeskus FUN- sovelluksen sijaintiasetukset: salli tarkka sijainti
- Mikäli puhelimesi tuntuu hakevan sijaintia hitaasti, avaa sovellus auki hyvissä ajoin ennen ulko-ovea, tällöin ovi avautuu nopeammin kun puhelimesi ehtii löytämään sijainnin
- Sammuta ja käynnistä uudelleen koko puhelin
- Sulje sovellus ja käynnistä se uudestaan
- Poista sovellus ja lataa se uudelleen
- Jos mikään yllä olevista ei auta, voit laittaa meille tukipyynnön sovelluksen omien tietojen kautta "Tukikeskus"- kohdasta
Ryhmäliikunta
Paikan ryhmäliikuntatunneille varaat FUN puhelinsovelluksesta. Kun tulet keskukseen, muista vahvistaa varaus sovelluksesta ryhmäliikuntatunnille osallistumisesta 10 minuuttia ennen tunnin alkua, jotta varaus pysyy voimassa. Sovellus ehdottaa vahvistamista automaattisesti, kun olet tullut keskukseen sisään. Keskuskohtaiset ryhmäliikunnat löydät sovelluksesta aina kyseisen keskuksen jumppakalenterista. Jos käyt ryhmäliikunnoissa useassa eri keskuksessa, muista vaihtaa keskusta varataksesi tunteja toisaalle.
Asiakaspalvelu
Oman FUN- keskuksesi asiakaspalveluun saat yhteyden FUN puhelinsovelluksen tukikeskuksen kautta sekä sähköpostitse. Osassa FUN- keskuksista on asiakaspalvelua myös paikan päällä tiettyinä vakituisina aikoina, kurkkaa tästä oman keskuksesi yhteystiedot ja asiakaspalveluajat: https://liikuntakeskusfun.fi/fi-fi/article/etusivu/funin-kuntokeskukset/87/
Videokirjasto
FUN videokirjaston treeneihin ja virtuaalitunteihin pääset tietokoneella oman keskuksesi verkkokaupan kautta (esimerkiksi: kauppa.funkangasala.fi) , kun olet kirjautuneena sisään. Pääset videokirjaston treeneihin myös puhelimella FUN puhelinsovelluksen kautta uutiset ja edut- osiosta videokirjasto. Videokirjaston avulla treenaat missä ja milloin vain! Videokirjasto on käytössä voimassaoleville kuukausi- ja vuosijäsenille.